Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja https://antasport.ee omaniku AnTa Integra OÜ (edaspidi Anta Sport) vahel toodete ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Anta Sport jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja hinnakirjas. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
 

2. Hinnad

Veebipoes https://antasport.ee müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes.
Hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.
 

3. Tellimuse vormistamine

Tellimuse vormistamiseks ja tootevalikuga tutvumiseks mine alalehele „Pood“

1. Leia tootevalikust sobilik toode ja klõpsa tootele lisainfo saamiseks.

2. Kui oled leidnud sobiliku toote, märgi lahtrisse soovitud kogus ja vajuta nupule „Lisa korvi“

3. Pärast toodete korvi lisamist avaneb paremalt külgmenüüst „Ostukorv,“ mis kuvab „Ostukorvi“ lisatud toodete nime, koguse ja hinna.

4. Seejärel saad minna toodete eest tasuma klõpsates nupule „Kassasse“

5. Täida kontaktandmete lahtrid, mis on märgitud punase tärniga (*), et teaksime kuhu paki saadame.

6. Vaata üle tellimuse sisu, et ostukorvis oleksid vaid soovitud tooted ja vali rippmenüüst sobiv tarneviis. Transpordi maksumus kuvatakse vastavalt teenusepakkujale automaatselt.

7. Vali sobilik makseviis „Müügitingimustega,“ seejärel pane linnuke lahtrisse „Olen tutvunud veebilehe müügitingimustega ja nõustun nendega“

8. Vajuta nupule „ Esita tellimus“ ja tasu toodete eest pangaülekandega.

9. Teie e-postile jõuab tellimuse info ja arve tasutud toodete eest. 

E-poest on võimalik osta vaid neid teenuseid/tooteid mis on näidatud müüja e-poe “Pood” alalehel.

“Ostukorv”, “Mine kassasse” lehel saab soovi korral ostukorvi sisu muuta. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei ole võimalik ning ostukorv tühjendatakse valitud teenusest/kaupadest. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb teenused/kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, võib alustada maksmist.

E-poes saab maksta tellitud kauba eest pangeülekandega. Ostja tasub tellimuse müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna. Makseid võetakse vastu eurodes. Arve teenuse eest saadetakse e-posti aadressile pärast tellimuse kinnitamist.

Lisaks saab e-poes maksta Maksekeskuse kaudu ehk Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop ja Paypal’ga. Pärast tellimuse eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule ´´Tagasi kaupmehe juurde´´. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Ostja tasub tellimuse müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna. Makseid võetakse vastu eurodes. Arve teenuse eest saadetakse e-posti aadressile pärast tellimuse kinnitamist.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

4. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Anta Sport arveldusarvele. 

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolse arve tasumist) komplekteerib Anta Sport tellimuse kokkulepitud ajal. Anta Sport ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Anta Sport ei saanud mõjutada või ette näha.

Iga toote juures on märgitud tema orienteeruv tarneaeg, mis fikseeritakse ostu korral, tellimuse kinnitamisega ja saadetakse automaatselt e-postiga. Kui tooted on meil pealaos, siis maksimaalne tarneaeg Eestis on kuni 5 tööpäeva. Üldjuhul tarnime kauba Kliendile Eestis 2-3 tööpäeva jooksul. Kui tooted on meie partneri laos, siis on tarneaeg kuni 20 tööpäeva. Kauba toob koju kätte Venipak kuller, DPD Kuller või saadame postipakiautomaati Omniva ja Itella Smart Post-iga.
Kui tarneaeg jääb nädalavahetusele (L-P) ja pühade sisse, siis toimetatakse kaup järgnevatel tööpäevadel (E-R).

6. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14 päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või loobuda tagasiostmisest.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille näidise vormi leiab siit: Kauba tagastamise avaldus

Täitke taganemisavaldus ning saatke see e-posti aadressile info@antasport.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Tagastatakse kauba maksumuse summa, kuid mitte saatmisega seotud kulud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Tagastatava kauba võib saata kas kulleriga või postipaki automaati DPD (Rõuge A ja O) või Omniva (Rõuge Bussijaama). Saajaks märkida Antasport tel: 56877118

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6.1 Kaubast taganemine pärast ostu sooritamist.

Kui ostja on sooritanud ostu ja tasunud selle eest ning otsustanud pärast 12h möödumisel taganeda oma ostust, kuigi ta ei ole veel tootega tutvunud ega kätte saanud, siis rakendatakse lepingust taganemise nõue 5% kogu kauba ostusumma väärtuses.

7. Pretensioonide esitamise kord

Anta Sport vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul ilmnenud puudused peavad eeldatavalt olemas olema juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Anta Sport kohustus.
Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@antasport.ee.

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Anta Sportile esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Anta Sport vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendi poolse pretensiooni kättesaamist. Kui Anta Sportil ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Anta Sport ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote valedel tingimustel hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudused, kuid mitte tootepakendi puudused.
Juhul, kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: 
vajuta siia.
Kui Klient ja Anta Sport ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada 
siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8. Vääramatu jõud

Anta Sport ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemine on tingitud asjaoludest, mida ei saanud mõjutada või ette näha.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close